Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Інститут комп’ютерних технологій, автоматики та метрології
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра безпеки інформаційних технологій

Інформація про роботу

Рік:
2010
Тип роботи:
Лабораторний практикум
Предмет:
Програмування комп’ютерної графіки

Частина тексту файла

Міністерство освіти і науки України Національний університет "Львівська політехніка" Інститут комп’ютерних технологій , автоматики та метрології Кафедра безпеки інформаційних технологій ПРОГРАМУВАННЯ КОМП'ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ З ВИКОРИСТАННЯМ БІБЛІОТЕКИ OpenGL Лабораторний практикум Львів 2010 УДК 681.3.06 (075) Л.В. Програмування комп'ютерної графіки з використанням бібліотеки ОpenGL: Лабораторний практикум /, Л.В. ; НУЛП. – Львів., 2010. Приведений опис комплексу лабораторних робіт по курсу «Програмування комп'ютерної графіки» для студентів спеціальності ******. У лабораторних роботах практикуму необхідно програмно генерувати зображення засобами багатоплатформової графічної бібліотеки openGL. Опис лабораторних робіт містить необхідний довідковий матеріал, зв'язаний з використанням бібліотеки. Для студентів, що мають навики програмування на C++ або Delphi.   УДК 681.3.06 (075)  Рецензент: . Затверджено редакційно-видавничою радою університету © Автори, 2010 © НУЛП, 2010 Передмова Практикум містить сім лабораторних робіт, що відображають основні можливості програмування графіки з використанням багатоплатформової бібліотеки OPENGL. Даний посібник призначений для студентів, що вивчають програмування, для яких знання можливостей сучасних графічних бібліотек є необхідним компонентом професійних знань. В даний час найбільш відомими і широко поширеними є графічні бібліотеки DIRECTX і OPENGL. Перша бібліотека є внутрішнім стандартом фірми Microsoft і сильно прив'язана до операційної системи Windows. Бібліотека OPENGL в даний час є відкритим міжнародним стандартом. Саме з цієї причини їй віддана перевага при складанні даного практикуму. Теоретичні відомості, що відносяться до алгоритмічного аспекту графічного виводу, висвітлені в конспекті лекцій з дисципліни «Програмування комп'ютерної графіки» і в практикумі не розглядаються. У вказівках до лабораторних робіт є посилання на лекції, що містяться в конспекті, а також на додаткові джерела інформації по даній темі. Для виконання лабораторних робіт практикуму студенти повинні мати навики програмування на мові C++, а також первинні знання про операційну систему Windows і особливості програмування під Windows. Хоча бібліотека OPENGL є багатоплатформовою, тобто не залежить від операційної системи, в роботах передбачається використовувати можливості саме операційної системи Windows, оскільки в даний момент вона є найбільш поширеною. Всі завдання практикуму можуть бути виконані також на основі середовища візуального програмування Delphi. Деякі відмінності в синтаксисі окремих команд коментуються в тексті відповідними виносками. У Додатку 1 приведений код мінімальної програми з використанням бібліотеки OPENGL на мові C++; Додаток 2 містить варіант коду мінімальної програми на Delphi. Кожна лабораторна робота містить набір обов'язкових і додаткових завдань. Обов'язкові завдання виконуються відповідно до варіанту. Додаткові завдання пропонує викладач в індивідуальному порядку. При захисті лабораторної роботи студенти повинні надати працездатні програми за кожним завданням даної лабораторної роботи, звіт, що містить початкові коди розроблених програм і відповіді на контрольні питання. Лабораторна робота № 1. Підключення бібліотек; контекст пристрою, контекст відтворення; загальний вид програми. Мета роботи. Створення програми-заготовки для роботи з бібліотекою openGL. Необхідні теоретичні відомості. Використання бібліотеки OPENGL вимагає навиків програмування на C++, а також знання основ подієвого програмування на рівні операційної системи Windows. Для виконання роботи необхідно мати уявлення про основні принципи формування зображення на екрані, про сучасні стандарти і інтерфейси програмування комп'ютерної графіки ([7] – лекція 17), знати особливості представлення кольору в колірній моделі RGB ([7] – лекція 4). Основні поняття, використовувані в даній лабораторній роботі: контекст пристрою, контекст відтворення, формат піксела. Контекст графічного пристрою (Device Context) ...
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини